Anunt istoric de la NASA! Este cea mai mare descoperire de pana acum! Ce s-a putut vedea in spatiu cu ajutorul telescopului Kepler

13 Mai 2016
nasa
Astronomii de la NASA, implicati in misiunea organizata cu ajutorul telescopului Kepler au facut un anunt care va ramane in cartea de istorie.

Astronomii au anuntat descoperirea a 1284 de exoplanete, dintre care noua sunt considerate potential locuibile, informeaza Mediafax. Aceasta este cea mai mare descoperire de acest tip facuta pana acum, dat fiind faptul ca acum numarul exoplanetelor identificate practic s-a dublat.

Vezi si Vine Apocalipsa! Expertii NASA se recunosc INVINSI!

Reusita a fost obtinuta folosindu-se o tehnica noua, care le permite oamenilor de stiinta sa evalueze probabilitatea ca obiectele cosmice reperate sa fie intr-adevar planete si nu sunt rezultatul activitatii altor corpuri ceresti.

,,Dorim sa anuntam ca numarul planetelor identificate cu ajutorul telescopului Kepler s-a dublat. Acest lucru ne da speranta ca undeva acolo, in apropierea unei stele asemanatoare cu Soarele, putem descoperi in cele din urma o planeta similara cu Terra", a afirmat cercetatoarea Ellen Stofan, in cadrul unei conferinte de presa sustinuta de NASA.

astronomii nasa telescopului kepler activitatii corpuri ceresti