Chupacabra din Carpati. Creatura MUTANT descoperita in munti. Oamenii de stiinta sunt bulversati

17 Aprilie 2016
Chupacabra1
Oamenii de stiinta incearca sa gaseasca o explicatie plauzibila cu privire la resturile unui "animal mutant" descoperite in Muntii Carpati, potrivit Mirror.co.uk

Creatura descoperita intr-o zona muntoasa din vestul Ucrainei nu semana cu nimic vazut pana acum. Localnicii cred ca ar fi vorba de legendara fiinta mitologica Chupacabra, din imaginarul sud-american.

Corpul mumificat din Carpati pare sa aiba mai multe randuri de colti, patru picioare, o coada lunga si ochi ovali mici.

Vezi si S-a aflat adevarul! Cum arata de fapt monstrul din Loch Ness - FOTO

"Monstrul" a fost descoperit de un localnic in apropierea orasului Kolomyja (Colomeea) de pe malul Prutului., potrivit canalului TV din Ucraina TSN.

"Am fost socat initial de numarul mare de dinti. Cel putin 3-4 randuri de colti. M-am gandit imediat la Chupacabra", a spus omul care a facut descoperirea.

"Acest animal nu corespunde cu nicio specie cunoscuta", a declarat si biologul ucrainean Mykhailo Luschak.

Chupacabra este un presupus animal care ar trai in America. Chupacabra se traduce ca „sugator de capre”, denumire care se datoreaza presupusului sau obicei de a ataca animale domestice, in special capre, pentru a le suge sangele.

Descrierea sa variaza de la un martor la altul, dar in general se crede ca ar fi de dimesiunea unui urs mic, cu spini pe spinare, care se intind de la crestetul capului pana la baza cozii.

O alta teorie invocata de oamenii din Vestul Ucrainei, in apropiere de granita cu tara noastra, este si mai bizara: ar fi vorba de un animal hibrid rezultat dintr-o serie de teste si experimente sovietice pe animale, legate de dezvoltarea unor noi arme chimice sau biologice.

Galerie Foto