News Flash:

Cum arata dieta cu care Cristina Siscanu a slabit 27 de kilograme? Vedeta a dezvaluit ce alimente consuma la fiecare masa: “Dimineata pot manca…”

7 Mai 2019
1263 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7315 RON (-0.0011)
USD: 4.2103 RON (-0.0036)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
cristina siscanu

Cristina Siscanu a nascut o fetita perfect sanatoasa in primavara lui 2017 si chiar daca in timpul sarcinii a acumulat mai multe kilograme in plus, vedeta nu s-a grabit sa isi recapete silueta imediat dupa ce a devenit mama. Pentru ca la cele mai recente aparitii publice a afisat o silueta de invidiat, Cristina Siscanu a dezvaluit cum arata dieta cu ajutorul careia a slabit 27 de kilograme.

In perioada sarcinii, Cristina Siscanu nu s-a abtinut de la acele alimente gustoase si cu un continut caloric ridicat, aceasta marturisind ca a poftit la produsele de panificatie, in special la foietaje. Astfel, silueta ei a suferit modificari, vedeta cantarind 87 de kilograme. Cu ajutorul unei diete concepute alaturi de un nutritionist, Cristina Siscanu a slabit 27 de kilograme.

Cum arata dieta cu care Cristina Siscanu a slabit 27 de kilograme?

Desi a slabit 27 de kilograme, Cristina Siscanu nu a renuntat definitiv la dulciuri, insa le alege pe cele indulcite cu stevie. Din meniul vedetei nu lipsesc fulgii de ovaz, iaurtul, avocado, fructele si pestele.

“Nu mi-am propus sa slabesc chiar imediat dupa nastere, cum au facut alte doamne. Am avut 87 de kilograme si am slabit 27 de kilograme. Acum am 60, dar as vrea sa mai dau doua-trei kilograme jos. Cat am fost insarcinata am poftit la foietaje, dar acum am grija, ma abtin. Iata meniul pe care l-am tinut, ajutata de o doamna doctor nutritionist. Am renuntat la dulciuri, desi mai mananc, atunci cand am pofta, ciocolatele cu stevie pe post de indulcitor. Dimineata pot manca trei tipuri de mic dejun. As putea manca 35 de grame de fulgi de ovaz cu iaurt si indulcitor de stevie. Sau branza slaba, legume si 2 felii de secara. Sau 2 oua fierte cu avocado si 2 felii de paine. Apoi mai iau o gustare de fructe, fara struguri sau banane. La pranz, tot asa, pot alege din trei feluri. Peste la gratar sau la cuptor cu legume, 400 ml de ciorba, fara cartofi, sau supa crema. Poti manca si ceva carne, poate curcan la gratar cu legume. Seara, daca ati mancat peste la pranz, puteti manca tot bucati de peste. Cu branza sau salata. Sau 135 de grame de branza degresata. Fara dulciuri sau bauturi dulci.”, a spus Cristina Siscanu, potrivit click.ro.

Acordand o mai mare grija alimentatiei, Cristina Siscanu a reusit sa revina la silueta pe care o avea inainte de a ramane insarcinata.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cristina siscanu primavara vedeta mama dieta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Cultural.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1775 (s) | 23 queries | Mysql time :0.020384 (s)