News Flash:

Dieta Anei Aslan: Ce si cum manca femeia care a descoperit elixirul tineretii

12 Februarie 2016
12220 Vizualizari | 1 Comentarii
Ana Aslan
Ana Aslan a trait aproape 92 de ani. Conform ei, normal, o zi a unei persoane, din punct de vedere al alimentatiei trebuie sa arate asa: micul dejun, gustare, pranz (Ana Aslan lua pranzul la maximum 13:30), gustare, cina (la 18:00 – 19:00).

Ana Aslan (1897-1988) s-a nascut la Braila si a urmat cursurile Facultatii de Medicina din Bucuresti. Din 1952, a devenit director al Institutului de Geriatrie, numarandu-se printre pionierii gerontologiei medicale mondiale.

Ana Aslan a fost cea care a descoperit beneficiile terapeutice ale procainei prin tratament de lunga durata in doze mici. Procaina devine ingredientul principal al medicamentului Gerovital H3, produs original romanesc si primul medicament creat anume pentru intarzierea procesului de imbatranire, relateaza doctorulzilei.ro.

Era invatata sa manance corect, la ore fixe, sanatos. Medic fiind, Ana Aslan a adus aceasta buna cuviinta a hranirii si in dieta pacientilor sai.

Vezi si Maria Georgescu, femeia care detine secretul "tineretii fara batranete"


Totul trebuie sa fie cat mai natural, trebuie evitate alimentele din conserva. Alimentatia trebuie sa aduca in mod natural ceea ce are nevoie organismul. Fara substante inutile. Multe legume, multe fructe si, bineinteles, multa miscare.

Conform Anei Aslan, normal, o zi a unui pacient, din punct de vedere al alimentatiei trebuie sa arate asa: micul dejun, gustare, pranz (Ana Aslan lua pranzul la maximum 13:30), gustare, cina (la 18:00 – 19:00).

La capitolul carne avea un fel de clasificare: carnea de vaca, pestele, pasarea, miel/oaie, porc. Insa, porcul nu prea il recomanda.

Apoi recomanda ficatul, limba, in general carne de la animalele care se hranesc, la randul lor, mai curat. Si toate rasol. Cateodata, merg si facute le cuptor.

Pe vremea aceea, se facea mancare cu carne - legume cu putina proteina, nu carne cu ceva. Noi mancam acum carne cu putina garnitura.

Legumele erau recomandate in stare naturala sau sufleuri, multe sufleuri. Apoi lactatele, ouale. Fara prajeli, fara grasimi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ana aslan alimentatiei micul dejun gustare pranz cina braila medic
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Angela  | #3743
CAUTAM colaboratori, persoane serioase care doresc sa isi imbunatateasca venitul.
Se lucreaza confortabil de acasa minim 2-3 ore pe zi sau full time. Se ofera contract. Piata de carte este in continua dezvoltare, iar veniturile dumneavoastra pot fi in crestere alaturi de noi.
Cerinte:
- cunostinte minime PC,
- conexiune la internet,
- rabdare si seriozitate.
Se asigura training gratuit sub forma unor lectii pe e-mail.
Proiectul vizeaza piata de carte electronica.
Pentru a primi mai multe informatii, trimiteti e-mail cu titlul "detalii" la adresa : angionita72@gmail.com
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Cultural.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2205 (s) | 34 queries | Mysql time :0.057872 (s)