NASA tine planeta in suspans. Anuntul major pe care-l va face miercuri seara

22 Februarie 2017
nasa
NASA va tine o conferinta de presa importanta, miercuri la ora 20, ora Romaniei, despre o descoperire facuta in afara sistemului nostru solar. Un eveniment major in opinia presei internationale, care aminteste ca agentia spatiala americana nu organizeaza asemenea actiuni decat atunci cand are de facut un anunt rasunator, scrie RFI.

NASA a fost destul de discreta in privinta conferintei de presa de miercuri. Singurul lucru pe care l-a spus agentia spatiala americana a fost ca este vorba despre exoplanete, adica planete din afara sistemului nostru solar.

Chiar daca nu stim inca exact ce va anunta NASA, putem specula ca e vorba de o descoperire importanta despre posibilitatea ca una sau unele dintre aceste exoplanete sa prezinte conditii favorabile aparitiei unor forme de viata.

Nu este prima data cand NASA aprinde imaginatia marelui public si a cercetatorilor spatiali. Agentia spatiala americana a studiat mii de exoplanete in ultimii ani, in cautarea uneia capabile sa gazduiasca viata, datorita faptului ca se invarte in jurul unei stele asemanatoare Soarelui nostru si ca se afla la o distanta similara celei dintre Pamant si Soare