O descoperire inedita facuta de arheologi in China ar putea reinterpreta Teoria Evolutionista

21 Decembrie 2015
Teoria evolutionista ar putea fi reinterpretata

In momentul de fata, Homo Sapiens este singura specie umana existenta pe Terra. Insa, cu totii stim ca lucrurile nu au stat dintotdeauna asa. Conform teoriei evolutioniste, primii hominizi au evoluat din ordinul primatelor. Primele specii umane au aparut pe parcursul acestei evolutii, ele ramificandu-se ulterior in mai multe subspecii. Asa au aparut Homo Erectus, Homo Habilis sau Homo Neanderthaliensis.

Multe dintre aceste specii s-au incrucisat, dand nastere unor noi indivizi. De exemplu, Omul de Neanderthal a convietuit o perioada de timp cu membrii speciei Homo Sapiens. Cea mai veche dovada a acestei incrucisari este fragmentul de maxilar uman descoperit in Pestera cu Oase din judetul Caras-Severin (aproximativ 40000 de ani vechime).

Vezi si Doi arheologi amatori au facut o descoperire extraordinara

Noi informatii referitoare la incrucisarile speciilor umane de-a lungul timpului au fost obtinute in urma descoperirii unui femur, intr-un sit cunoscut sub numele de "Pestera Cerbului Rosu", situat in sud-vestul Chinei, potrivit descopera.ro.

Vezi si Cercetatorii au gasit cele mai VECHI DOVEZI ale existentei unei BOLI MORTALE

"Pana acum, se credea ca orice urma a existentei omului arhaic pe teritoriul Asiei a disparut in urma cu cel putin 100.000 de ani. Femurul pe care l-am descoperit a apartinut unui astfel de individ si are doar 14.000 de ani, ceea ce inseamna o mare surpriza pentru noi", a declarat Darren Curnoe, conducatorul cercetarilor din cadrul sitului de la Maludong, China.

Din primele observatii facute, s-a putut constata ca femurul a apartinut unui barbat care a trait in Pleistocenul Superior, adica cu mai bine de 14.000 de ani in urma. Pentru a se afla originea individului, oamenii de stiinta au comparat femurul si celelalte fragmente osoase descoperite cu cele ale altor specii umane, inclusiv Homo Sapiens.

"In urma observatiilor pe care le-am facut, am putut constata o asociere clara intre femurul identificat si scheletele primilor membrii ale genului Homo. Deocamdata, nu am putut obtine foarte multe informatii despre noua specie descoperita, dat fiind faptul ca am gasit doar femurul unui individ si nu mai multe fragmente osoase", a adaugat David Begun, paleoantropolog in cadrul Universitatii din Toronto.

teoria evolutionista reinterpretata homo sapiens terra specii umane