News Flash:

Secretul bijuteriei cu Fecioara Maria, de care Loredana nu se mai desparte. A purtat-o non stop si in Dubai

6 Februarie 2019
130 Vizualizari | 0 Comentarii
Loredana

Loredana a petrecut recent o vacanta de vis tocmai la Dubai, la doar cateva zile dupa ce a terminat filmarile pentru show-ul “Canta acum cu mine”, care va avea premiera la PRO TV, in aceasta primavara. In toate fotografiile din vacanta, solista apare cu un medalion cu chipul Fecioarei Maria, care i-a luat locul celui cu ingeras, de care Lori nu s-a despartit ani buni. Click! iti spune povestea speciala a bijuteriilor divei.

In ultimii ani, diva de la PRO TV a aparut la evenimente, concerte sau in pozele de pe retelele sociale, purtand la gat un medalion mare, lucrat manual, pe care era pictat un ingeras. Ei bine, in vacanta petrecuta recent in Dubai, am vazut-o pe Lori cu o alta bijuterie la gat, insa pe acelasi stil. De data aceasta, pe medalion apar Fecioara Maria si pruncul Iisus, semn ca bijuteriile religioase sunt mai importante pentru Lori decat cele de lux.

Click! a aflat, in exclusivitate, ca medalionul a fost cumparat tocmai dintr-o manastire din Varsovia, pe care Loredana a vizitat-o intr-o pauza din timpul filmarilor pentru show-ul “Canta acum cu mine”, de la PRO TV. Medalionul cu chipul Maicii Domnului are o mare insemnatate pentru artista si se pare ca-i poarta noroc, intrucat anul 2019 se anunta a fi unul incarcat cu proiecte profesionale si presarat pe alocuri cu escapade in destinatii exotice.

S-a cazat la hotelul Donatellei Versace, unde a gasit tort cu “Buna seara, iubito!”

Loredana Groza (48 de ani) s-a intors recent dintr-o vacanta de 5 stele petrecuta la Dubai, unde a fost tratata ca o printesa. A zburat la Business Class si s-a cazat la cel mai nou si mai luxos hotel din Dubai, Palazzo Versace. Hotelul apartine Donatellei Versace, sora regretatului creator de moda italian Gianni Versace, iar de la inaugurare pana acum a primit oaspeti de seama precum Jennifer Lopez, Naomi Campbell, 50 Cent, Irina Shayk sau Alessandra Ambrosio.

Loredana a fost primita ca un adevarat VIP la Palazzo Versace, artista fiind surprinsa sa gaseasca in apartamentul ei un tort de ciocolata cu dedicatia “Buna seara, iubito” (celebra ei melodie), scrisa in romana.

Camerele si apartamentele sunt imense, toate decoratiunile si consumabilele sunt Versace (perne, cuverturi, halat baie, cosmetice baie, etc), lobby-ul este acoperit de marmura si tot acolo poate fi admirat cel mai mare mozaic din lume, realizat intr-un hotel. In fiecare seara, artista a luat cina in cate un restaurant tematic din incinta hotelului (dintre care unul italian si altul cu bucatarie iraniana), meniul fiind conceput de celebrul Chef Mansour Memarian, detinatorul a 2 stele Michelin. Mansour Memerian a fost desemnat recent drept cel mai bun Chef din Orientul Mijlociu, iar de curand a organizat tot meniul unei nunti indiene, desfasurata sa Mumbai, acolo unde au fost invitati sa cante Beyonce si Jay Z.

“Dubai este un oras splendid si mereu surprinzator. Se dezvolta continuu, acolo se constuieste constant. Cand crezi ca ai vazut tot, te uimeste din nou, de la an la an, cu noi si noi atractii. Am zburat ca de obicei cu Flydubai si, dupa nici cinci ore de zbor relaxant, am ajuns in Dubai, unde clima este perfecta in aceasta perioada. Am ales sa ne cazam in noua zona a orasului, Dubai Creek, la unul din cele mai spectaculoase hoteluri pe care le-am vazut vreodata, Palazzo Versace, detinut de celebra casa Versace. Timp de cinci zile am avut timp si de relaxare, dar si de distractie. Am urcat in Dubai Frame, rama aurita inalta de peste 150 de metri, care desparte orasul vechi de cel nou. Sus, pe muchia superioara a ramei se afla un muzeu impresionant, poti admira ambele parti ale orasului si poti merge pe o podea de sticla la o inatime ametitoare", spune Lori.

"In alta zi am mers la Green Planet, o gradina botanica uriasa, un habitat exotic construit in mijlocul desertului, unde poti admira zeci de specii de plante si unde te plimbi printre fluturi si pasari exotice. Apoi, ne-am rezervat o intreaga dupa-amiaza pentru a o petrece in noile parcuri de distractii tematice de langa Dubai – Legoland, Motiongate si Bollywood Park. Penultima zi am rezervat-o pentru un superb safari in desert. Am mers cu o masina de teren decapotabila, din anii ’50, pe dunele de nisip, am admirat apusul de soare si am luat cina traditionala in mijlocul desertului. Ultima zi am rezervat-o pentru shopping in Souk-ul traditional si in imensul Dubai Mall”, povesteste Loredana.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

loredana dubai pro tv fotografiile vacanta medalion