News Flash:

Specialistii au avut dreptate: 2013 Anul Sarpelui, sub semnul catastrofelor majore

10 Septembrie 2013
1967 Vizualizari | 0 Comentarii
A  inceput la 10 februarie si a fost definit un "an al catastrofelor". In special in aer, pe mare si pe calea ferata. Abia trecut de jumatate, 2013 pare sa isi lase amprenta neagra in istorie, cu un lant nesfarsit de tragedii feroviare, accidente de autocar si dezastre aviatice, in decurs de doar cateva luni. Si in care si-au gasit sfarsitul, printre fiare contorsionate, zeci de oameni, de toate nationalitatile. Lista evenimentelor care au indoliat Europa este deschisa de accidentul de autocar din Muntenegru, din 23 iunie, in care au pierit 19 romani. Sirul negru se incheie, deocamdata, pe 28 iulie, cu o tragedie trasa parca la indigo: autocarul cu pelerini prabusit tot intr-o rapa, in Italia, langa Avellino, potrivit ziuanews.ro.
Una dintre cele mai bune explicatii privind Anul Sarpelui a venit din partea marelui Maestru in Feng Shui, Raymond Lo. In Metafizica chineza, spune marele maestru, Sarpele este o stea calatoare, iar apa este elementul de transport si comunicatii. Prin urmare, Anii Sarpelui de apa inseamna mai multe calatorii. Dar si accidente, in special in aer si pe mare. De asemenea, sarpele este un animal lung, simbolizand trenul. Deci, in Anul Sarpelui se pot produce accidente grave pe caile ferate. Lucru care se confirma tot mai mult in ultimele luni.
"In Anul Sarpelui, tensiunile vor fi aproape de a ajunge la razboi" - Tan Khoon Yong, expert in Feng Shui, consultant la Universitatea din Beijing
Ce au adus precedentii ani ai Sarpelui
• Atacul japonez de la Pearl Harbour (1941)
• Atacurile teroriste din 11 septembrie (2001)
Autocarele si trenurile mortii
• 23 iunie 2013 intra in cartea celor mai grave catastrofe rutiere, in care au fost implicati conationali. 19 romani au murit si alti 29 au fost raniti in tragicul accident produs la Podgorita, in Muntenegru, dupa ce autocarul in care calatoreau s-a prabusit intr-o rapa adanca de 40 de metri. De vina ar fi fost, conform martorilor si anchetatorilor, viteza mare cu care circula autocarul
• Pe 12 iulie, cu doua zile inainte de Ziua Nationala a Frantei, un tren a deraiat in gara Bretigny-sur-Orge, la sud de Paris. Trenul, care transporta in jur de 385 de persoane intre capitala si Limoges, s-a rupt pur si simplu in doua, din motive inca necunoscute. Bilantul tragediei - 6 morti si 30 de raniti.
• Exact dupa o saptamana, la 19 iulie, televiziunile faceau Breaking News cu o alta catastrofa feroviara, produsa in Spania. 78 de oameni au pierit, printre fiare contorsionate, alte 178 fiind ranite in urma deraierii unui tren, langa Santiago de Compostela. Printre morti se aflau cetateni din Franta,Venezuela, Algeria, Statele Unite, Brazilia, Mexic, Republica Dominicana si Italia.
• Seria tragediilor a continuat in seara de 28 iulie, cand un autocar cu 50 de pelerini a cazut intr-o rapa, de pe un pod, langa Avellino, in Italia. 37 de oameni si-au pierdut viata, iar cei scapati cu viata se afla in stare grava. Ca si in cazul accidentului din Muntenegru sau al celui din Spania, viteza a avut ultimul cuvant.
Avionul prabusit in SUA, legat de misticul 7
La data de 7 iulie, un avion Boeing 777 al companiei Asiana Airlaines s-a prabusit, pe aeroportul din San Francisco, dupa ce a ratat aterizarea. Doua persoane au murit, iar alte 180 au fost ranite in urma tragediei, despre care s-a spus ca e legata de un lant de coincidente mistice ale cifrei 7. La 7 iulie, luna a 7-a, la bordul aeronavei Boeing 777 se aflau 77 de cetateni sud-coreeni, plus 142 de pasageri din China si Japonia (suma numerelor „unu", "patru "si "doi" dand numarul "sapte") inca 61 de pasageri americani- suma numerelor find tot 7, si 16 membri ai echipajului(unu plus sase egal 7). 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

maestru feng shui raymond lo anul sarpelui
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Cultural.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1690 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017680 (s)