News Flash:

Top marci trasnite inventate de romani: De la "Dorel", la "Spritificator" si "Scule serioase"

17 Mai 2017
463 Vizualizari | 0 Comentarii
AMZA PELLEA
Datele cuprinse in 'Buletinul oficial de proprietate industriala, sectiunea Marci si Indicatii geografice', publicat de Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), in primele opt luni ale anului, arata ca atunci cand vine vorba sa-si promoveze si protejeze business-ul, oamenii de afaceri romani au o imaginatie iesita din comun, relateaza Agerpres.

Denumirile de marca inregistrate in acest an la OSIM pot fi incadrate, fara nicio ezitare, intr-o adevarata culegere umoristica. Sa parcurgem, asadar, cateva dintre cele mai inedite marci:

Cum totul pleaca de la cele sfinte, avem oameni de afaceri care s-au gandit sa-si asigure inca din start protectia divina. Asa au aparut marcile: 'La Poarta Raiului', 'Al 9-lea Cer', 'Descantecul saptamanii', 'Focul sacru', dar si 'Fuga de Strigoi' sau 'Noua Ordine Vibrationala', o marca din domeniul educatiei/cercetarii, inregistrata in luna martie 2015. Iar atunci cand se simt protejati, ataca piata cu marci puternice, populare, cu impact, in genul 'Mi-e pofta sa fac bine', se arata in analiza realizata de KeysFin, citata de Agerpres.

Vezi si RECORD absolut! "La Muse endormie", sculptura din bronz a lui Constantin Brancusi, a fost vanduta cu 57 de milioane de dolari la New York

De baut si de mancat, in topul marcilor inregistrate la OSIM

Cele mai multe marci traznite incearca sa promoveze calitatile unice ale ofertei lor. Dovada sunt marcile 'Mama mea gateste mai bine' si 'Zdravan moldovenesc, crescut de pamant, pui moldovean, crescut agale in 61 de zile si oleaca'. Si cum o mancare buna merge cu o bautura pe masura, anul acesta s-au inregistrat marcile 'Spritificator', 'Placeri racoritoare' si, bineinteles 'Dracoola'.

Toate acestea probabil ca vizeaza clientii de genul 'Dorel', si el marca inregistrata de catre doua companii, pe sase clase de produse si servicii.

Trecand in cu totul alt registru, ajungem 'La temelia zilei de maine' alaturi de 'Specialisti in imbinari armonioase' care lucreaza, bineinteles, cu 'Scule Serioase'.

Cum politica de pret este cea care dicteaza, din multe puncte de vedere, business-ul in Romania, oamenii de afaceri s-au intrecut sa inregistreze marci pe masura: 'Revolutia preturilor', 'Pret inegalabil', 'Cu ochii-n pret', 'Noaptea reducerilor', 'Devoratorii de preturi', si chiar 'Black Friday in fiecare zi'. Astfel ca 'Norocul iti bate la usa' si poti face parte chiar dintre 'Bugetarii veseli' in caz ca 'No te preocupes' si traiesti in 'Zona libera de indiferenta'.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

osim business culegere umoristica inedite marci
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Cultural.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1529 (s) | 34 queries | Mysql time :0.034153 (s)