News Flash:

WOW! Cum arata Anca Turcasiu in costum de baie - Artista tocmai a venit dintr-o vacanta de vis - FOTO

5 Februarie 2016
2011 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6528 RON (+0.0033)
USD: 4.0873 RON (+0.0104)
Horoscop
varsator
pesti
Anca Turcasiu
Anca Turcasiu si sotul ei s-au intors recent dintr-o vacanta de trei saptamani in Asia in care s-au plimbat mult si s-au relaxat. Artista, concurenta in show-ul „Te cunosc de undeva!”, ce va reincepe saptamana viitoare (13 februarie) la Antena 1, apovestit intr-un interviu pentru "ring”, despre familie si despre ultima vacanta. Artista a petrecut trei saptamani de vis in Myanmar si Filipine.

"Eu si sotul meu iubim foarte mult Asia, nu ne mai saturam sa calatorim pe acest continent. Cred ca a fost a saptea oara cand am mers acolo. De fiecare data alegem alte tari pentru a le cunoaste traditiile, cultura si religia. Anul acesta am ales Myanmar, care s-a deschis pentru turism abia acum patru ani, si Filipine.

Vezi si DRAMA Ancai Turcasiu! Un nou caz Madalina Manole!

A fost o vacanta de 21 de zile, cu 14 zboruri, cu excursii zilnic, de dimineata pana seara, in care am vizitat sute de locuri spectaculoase. Doar ultimele trei zile au fost pentru relaxare si le-am petrecut in Filipine, in El Nido - Palawan, care este o localitate de vis. Cand am ajuns acolo am crezut ca am murit si am nimerit in Rai. Care sunt criteriile dupa care iti alegi, de obicei, destinatia de vacanta? Intotdeauna trebuie sa vizitam altceva. Ne place sa ajungem in locuri noi, insorite, unde sa putem sa facem plaja. N-o sa ma vedeti niciodata prin Suedia sau Danemarca. Radu (n.r. fiul artistei) nu ne-a insotit in vacanta pentru ca a avut scoala. Oricum, el nu-si doreste genul acesta de vacante; ii place sa mearga la schi, cu colegii lui, iubeste aventura", a povestit Anca Turcasiu pentru aceeasi sursa.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

Anca_Turcasiu1
anca turcasiu vacanta asia artista myanmar filipine traditiile cultura